Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av superkvinnor - 7 augusti 2013 13:03

Idag är jag ledig. Å när jag är ledig så vill jag göra två saker. Jag vill umgås med Ebba och Tobbe å jag vill träna. Det är det som ger mig mest glädje i livet just nu. Självklart gillar jag å vara med vänner å familj men vissa dagar prioriteras dom bort :p

Idag vaknade jag upp av att Ebba ropade på mig. Bättre sätt att vakna upp finns inte :D vi gick upp och lät Tobbe få sovmorgon. Vi åt frukost och lekte lite innan Tobbe kom ner. Då tog han kompis (hunden) och Ebba ut till skogen och Ebba blir överlycklig.

Vid tio stack jag till gymmet för att jobba på mina ryggmuskler. Det gick superbra och jag fick till ett par bra siffror. Fegis som jag är när det gäller min rygg så ser jag det som otroliga framsteg när jag vågar lägga på mer vikter och får kämpa lite!

När jag kom hem blev det en proteinshake. Tobbe köpte ett nytt proteinpulver förra veckan med smak av päronsplitt och den är så jävla god!! Mums säger jag bara..

Till lunch så testade vi ett nytt recept ur Tobbes nya bok muskelmat. Vildsvinsgryta hette det men jag vet inte om jag är så förtjust i vildsvin :p laxen vi åt igår var iaf sjukt god!

Så nu ska byggas muskler haha. Bra muskelmat och mycket träning måste ju ge bra resultat eller?! Vi får väl se ;)

//Angelina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards