Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av superkvinnor - 9 augusti 2013 21:43

Idag tränade jag mitt 25:e pass sen jag satte ett mål på 100 pass innan året är slut. Jag hade räknat ut att det skulle bli 3,75 pass per vecka.

Under semestern och all bröllopsplanering så blev jag dessutom sjuk och missade en hel veckas träning. Jag kom efter men har nu är jag inne på rätt spår igen.

Idag blev det de 25:e passet och det blev ett jobbigt benpass. När man vill kräkas lite av utmattning och det är svårt att ta sig ner ifrån gymmet som är på övervåningen så har man nog tagit i bra ;)

Jag har varit extremt dålig på att stretcha, men har försökt att verkligen ta mig tid för det nu. Jag har annars efter tunga pass känt mig stel och har haft känningar i ryggen, speciellt när jag tränar ben. Genom att stretcha så hoppas jag att jag blir smidigare och får mindre ont.

Nu blir det sängen då jag ska orka med jobb och kalas imorgon. Sov gott ;)

//angelina

Av superkvinnor - 9 augusti 2013 13:35

Idag fyller min prinsessa två år. Känns lite overkligt att jag har varit förälder i två år. Har tiden verkligen gått så fort?!

Hon växer alldeles för fort! Nu får du sluta! nej men varje ålder har sin charm ;)

Idag har vi varit på kaatash (lekland) med kusinen Molly och faster Madde. Superkul men efter ca tre timmar är man helt slut. Nu ligger min ängel å sover. Hon somna fort med Pippi, lilla gubben och herr Nilsson ;) vi får se vad vi kan hitta på för annat kul när hon vaknar..

Grattis min lilla prinsessa <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards