Alla inlägg den 18 juli 2013

Av superkvinnor - 18 juli 2013 20:46

Det där va brudmarschen om ni undra haha. Jag är så bra :p

Nu är naglarna fixade å jag håller på att gå in mina skor. Jag går runt med blöta strumpor å mjukisbyxor å övar på mina löften medan Tobbe å mamma håller på med maten inför bröllopet. Det är ganska mycket förjobb på maten men det är enkelt att servera å blir supergott! :)

//Angelina

Av superkvinnor - 18 juli 2013 14:50

Just nu är jag inne på slutspurten innan bröllopet på lördag. Igår kom mamma hem till mig med en massa grejer som hon/vi har fixat. Sen åkte vi direkt till Ikea för att köpa lite saker som jag ville ha till dekorationer och dukning. Efter det bytte jag å Tobbe plats å dom åkte iväg för att handla maten som behövs så vi kan börja förbereda.
På kvällen började vi marinera kött å så målade mamma sista lagret på tårtfatet som hon har gjort.

Idag har vi åkt och hämtat upp blommor till dekorationerna. Buketten hämtar mamma på vägen till bröllopet på lördag. Sen tog vi en sväng förbi länna för att handla lite som vi glömt på Ikea och för att handla ingredienser till "tårtan".
Hem till svärmor för att lämna alla bakgrejer å blommorna.
När vi kom hem så blev det lunch och pusta ut en liten stund innan det var dags att börja fixa igen.

Nu är jag på väg till Farsta för att fixa mina naglar.

//angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards