Alla inlägg den 21 juli 2013

Av superkvinnor - 21 juli 2013 21:42

Igår var en magisk dag! En dag fylld av kärlek. Igår blev jag fru Söderström och jag kunde inte vara lyckligare!


Gårdagen började med ompyssling av fina Jenny och Bea. De fixade frukost med alkoholfri champagne och sedan började sminkning och håruppsättning. Jag kände mig sååå himla fin. Tack söta ni för att ni fick mig att känna mig som en riktig prinsessa <3


Vigseln ägde rum i en jättemysig "kyrka" och trots att min kära dotter och hennes bästis ropade till varandra under halva vigseln så var den jättemysig. Efter vigseln och en massa fotograferingar utanför så begav vi oss till festlokalen. Där blev det välkomstdrink, middag, tårta och en underbart rolig kväll. Det är svårt att försöka beskriva en sån magisk dag för de som inte var där, men ni får lite bilder så ni kan se lite iaf ;)


Tack alla som var med och gjorde min bröllopsdag oförglömlig!    


Idag vaknade jag bredvid min man. Trots att jag vaknat bredvid hans sida i snart 5år så var det som att det var första gången. Känslan att vara gift får en att känna sig helt nykär igen samtidigt som det är en djupare kärlek än någonsin. Jag har nog aldrig varit så lycklig som jag är nu! Jag känner mig hel nu när min bästa hälft är bara min för alltid <3 Jag älskar dig Tobbe! <3




//Angelina





Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards