Alla inlägg den 4 december 2012

Av superkvinnor - 4 december 2012 08:14

Min sambo sa till mig i söndags att bloggen va väldigt bra för då kan han i förväg veta om han gjort nått fel. Så nu kan han läsa om det igen.

På natten är det inte bara jag som ska gå upp om vi båda jobbar! Jag gick upp mindre en en timme efter dig men jobbar ungefär fyra timmar senare än dig idag. Innan är det stress att göra i ordning sig och att gå till förskolan. Så ikväll när jag kommer hem förvänta dig inte en pigg, glad och villig mamma!!

Så nu har jag fått ur mig det och kan sätta på mitt jobbface :p hehe.

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards