Alla inlägg den 8 december 2012

Av superkvinnor - 8 december 2012 16:22

Imorse när jag skulle sätta på mig jeansen så va det jobbigt att få på sig dom. Tobbe han skrattade när jag hoppade och drog för att få dom att sitta bra. Men helt bra sitter dom inte ändå.

Jag säger inte att jag är tjock, men när magen väller över byxkanten så känns det inte särskilt bra! Min flesta tanke va att ta av mig jeansen och sätta på mig ett par leggings istället, men mitt straff för att jag unnat mig lite för mycket på senaste tiden måste va att gå runt hela dagen och känna mig tjock. Om jag hela tiden sätter på mig skönare kläder med bättre resår eller köper större kläder så är det som om jag sagt okej till att fortsätta leva som jag gör. Och det är inte okej! Jag blir galen på mig själv för att jag inte kan täppa igen munnen på mig själv för att hindra alla godsaker från att åka ner.

Jag har nu i några veckor sett "aldrig mera fet" på trean och det jag gillar med det programmet är att de visar att det inte är helt lätt att ändra sina dåliga vanor. Ibland faller man tillbaks i sina gamla spår, men det är bara att kämpa för att hamna rätt igen. Det tar tid att förändra sitt liv och det funkar inte med snabb dieter utan man måste ändra hela sin vardag.

Så jag måste kämpa för att hamna på rätt spår igen..

//Angelina

Av superkvinnor - 8 december 2012 13:32

Visa uppskattning!

Visa din partner, din familj, dina vänner och kollegor mm uppskattning. Alla runt omkring dig kommer känna sig bättre och gladare vilket gör dig själv på bra humör..

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards