Alla inlägg den 11 december 2012

Av superkvinnor - 11 december 2012 21:21

För ca ett halvår sen så flyttade min lillebror hem till vår mamma igen efter att ha bott 3 år hos oss.

Jag saknar honom varje dag!

Idag pratade vi i telefon om allt och inget och då saknar jag honom ännu mer :( samtidigt blir jag glad över att få prata med honom..

På fredag ska han komma hit och sova över och jag längtar redan! Ska öva Ebba att säga morbror så kanske han äntligen får höra det han längtat efter ;) hehe.

//Angelina

Av superkvinnor - 11 december 2012 07:42

Efter gårdagen med släpandes av vagn till dagis, lyftande av kartonger på jobbet och skottande av parkering så vill inte min rygg va med längre. Sen hjälper det ju inte att man inte har den bästa sängen heller..

Idag är det planerat att jag ska gymma men vi får se hur det blir med det. Vill inte förstöra ryggen mer och bli liggandes i några dagar. Som mamma är det ju väldigt svårt att bara ligga hemma. Bara att ta Ebba till dagis skulle inte funka med tanke på all snö. Får försöka träna lite försiktigt här hemma ikväll kanske.

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards