Alla inlägg den 28 december 2012

Av superkvinnor - 28 december 2012 21:51

Idag har jag vart på mitt första tabata pass. Jag hade ingen aning om vad det var egentligen när jag kom dit.

Igår var jag och fika med mitt ex mamma nu när jag hälsar på i åkersberga. När jag såg henne kände jag knappt igen henne eftersom hon gått ner massor sen jag å mitt ex gjorde slut. Hon ser sååå bra ut! ;) hon berätta att hon skulle ha ett pass idag kl 16 å att jag kunde få komma med som hennes gäst. Självklart ville jag det! :D
Lite nervöst gick jag dit. Eftersom jag inte visste vad det egentligen var för sorts pass. Jag ställde mig längst fram så jag kunde få lite hjälp om jag inte skulle hänga med. Passet gick ut på att man kör 20 sekunder x 8 set med 10 sekunders "vila" i mellan. Först var det uppvärmning och sen var det åtta olika övningar. Utfall, mage, burpees mm. När vi skulle köra burpees ville jag lägga mig ner och dö! Jag har aldrig kört det förut och vill säga att jag aldrig kommer göra det igen men det var en sån bra övning så jag måste bara göra det igen.

Efter passet så skakade benen och det känns att bålen har jobbat. Imorgon är jag glad om jag kan gå kan jag säga :/ hehe.

Det var iaf ett superbra och roligt pass och det gick väldigt fort. Kan rekommendera detta till alla!!

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards