Alla inlägg den 12 december 2012

Av superkvinnor - 12 december 2012 15:49

Om man bortser från att läsk/energidryck inte är särskilt bra för kroppen så kan man ju tänka på vad det kostar. Om du varje dag köper låt oss säga en 50cl redbull vilket kostar ca 30:- (dyrare på Statoil, pressbyrån men billigare på mataffärer). Då på en månad (30 dagar) så kostar det dig 900:- kronor i bara redbull. På ett år skulle det kosta 10950:-!!

När jag tänker på alla pengar jag slänger ut på dricka så vill jag slå mig själv! När är det nog! Varför är det så jobbigt att sluta dricka skit även fast jag vet att det kostar så fruktansvärt mycket pengar!

Ikväll när jag kommer hem ska jag bli lite kreativ och fixa en plansch med bilder och text som ska påminna mig om det dåliga skiten gör med min kropp och vad det kostar mig! Jag vill inte vara så här beroende av nånting! Jag hatar när jag håller på så här!

Av superkvinnor - 12 december 2012 09:43

In My mind, in My head, this is where we all came from.
The dreams we had, the love we shared, this is what we waiting for.


En låt jag lyssnar mycket på. Spelades på shm och jag å Ebba dansar mycket till den hemma! ;) tänk va en låt kan pigga upp vardagen.

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards