Alla inlägg den 4 april 2013

Av superkvinnor - 4 april 2013 09:11

Har inte tränat sen i lördags! Hade ställt in mig på ett riktigt jobbigt pass i tisdags, men både jag å min PT blev sjuka så det blev inget :(
Förkylning enligt mig är så jävla onödigt! Man är sjuk, men ändå inte lixom. Det är bättre att få typ magsjuka å va dålig i två dagar å sen va helt återställd.

Men det går åt rätt håll iaf så jag hoppas kunna träna imorgon. Sjukt jobbigt att Tobbe typ varit å tränat alla dagar denna vecka (6st förra veckan) och jag får bara sitta hemma å tycka synd om mig själv :p
Han är iaf sjukt duktig! ;D han verkar ha hittat sin grej. Korta intensiva pass.

Nu blir det jobb hela dagen när jag egentligen skulle vilja va ute i solen. Det va 12 grader i solen när jag gick hemifrån :D förhoppningsvis är det lika fint imorgon så jag å Ebba kan va ute och leka. Idag ska jag sitta ute på min lunch iaf så jag får mig min dos av D-vitamin..

Ha en bra dag!
/Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards