Alla inlägg den 17 april 2013

Av superkvinnor - 17 april 2013 09:14

Idag känns armarna så jävla tunga. Tränade igår och trots att handleden sa upp sig så tyckte jag att jag gjorde väldigt bra ifrån mig. Axlar, rygg och biceps har ordentligt med träningsvärk idag. Bicepsen känns som tegelstenar, men ser väldigt snygga ut idag ;) magen ser bättre och bättre ut för varje dag. Eller så sitter det i huvudet kanske :p känner att självförtroendet börjar komma mer och mer. Något som jag knappt haft något av tidigare. Min PT Emelie har inte bara hjälpt mig med träningen utan med min inre styrka oxå. Förut ville jag helst va osynlig men nu vill jag börja ta lite plats :D tack för det Emelie!!!

Igår träffade jag min underbara vän Bea. Vi käkade lunch och strosade i butiker och sen hängde hon med och hämtade Ebba från dagis. Tror inte hon sett henne sen hon va liten bebis. Eller inte äldre än ett år iaf. Det blir tyvärr så när man bor så långt ifrån varandra och ingen har körkort :(
Trevligt hade jag iaf! Blir alltid så glad av att träffa söta Bea <3

Nu blir det en heldag med jobb. Typiskt att det ska va hyfsat bra väder när man måste va inne hela dagen..

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards