Alla inlägg den 7 april 2013

Av superkvinnor - 7 april 2013 21:42

Idag va jag å tränade för första gången på en vecka. Först blev det test för att se om jag orkade mer nu än när vi började träna. Och jag va nog bättre på allt utom sidoplankan som typ va den samma :D

Efter testet var jag redan trött. Kan man tappa orken på bara en vecka?! Det var bara att kämpa vidare..
Och det kändes som om jag kämpade i allt. Min hjärna tänkte gör bara gör, men min kropp skrek JAG ORKAR INTE! Tillslut mådde jag till och med illa av all ansträngning :p

Efteråt tänkte jag att det måste ju vara att jag har varit sjuk en vecka som gör att jag blev så trött, men min PT Emelie försäkrade mig om att hon hela tiden gör passen annorlunda för att jag aldrig ska bli "bekväm" och tycka det är lätt att träna. Varje gång kan jag kämpa lite extra eller lyfta lite tyngre. Då kändes det bättre igen. Då vet jag att jag gjorde ett jobbigt pass å att jag kämpade så pass hårt att jag ville lägga mig ner och dö hehe. Vilket det nästan ser ut som jag är på bilden :p men har man tränat ordentligt ska man inte se snygg ut efteråt ;)

Nu blir det sängen.

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards