Alla inlägg den 1 november 2012

Av superkvinnor - 1 november 2012 21:41

Ibland är det rätt skönt att va själv.

Ikväll är jag "ensam" hemma. Ebba är ju hemma, men hon räknas inte då hon sover. Så då får man passa på att spela lite på king.com och titta på tv samtidigt. Vanligtvis har jag å Tobbe en lag här hemma. Man får inte ha både Tvn och datorn utan man måste välja. Vanligtvis blir det Tvn för min del då jag inte står ut å kolla på Tobbes program :p

En del människor gillar inte att vara själva men jag gör det. Jag känner ibland som om jag ska kvävas när jag inte har fått va själv på länge. Då behöver jag några timmar att göra ingenting å sen är jag som ny igen ;)

Men snart blir det sängen för jag är supertrött! Ska bli både skönt och tomt att få hela sängen för mig själv.

//Angie

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards