Alla inlägg den 14 november 2012

Av superkvinnor - 14 november 2012 12:48

När jag va yngre hade jag nästan bara string för jag ville inte ha nån linje på rumpan. En del hotpants hade jag oxå förstås. Men ju äldre man blir och när man fått barn så smyger sig sakta men säkert dom där mammatrosorna ner i troslådan.


För mig började det när jag va gravid och köpte riktiga mammatrosor med extra resår vid midjan. Superskönt! Sen efter förlossningen kunde man ju inte ha sina minimala trosor igen. Först skulle allt äckligt som låg kvar i magen komma ut och i ca en veckas tid hade jag sjukhustrosor på mig. Sen när jag kom hem så vart det de stora trosorna med en binda tills jag slutade blöda (vilket kändes som en evighet). Sen var det bara dom stora trosorna utan binda och där fastnade jag lixom kvar. Visst kunde jag ha lite finare trosor ibland men det va inte som innan jag vart gravid.


För några månader sen började min pojkvän kampen för att byta ut mina "tanttrosor" mot lite snyggare. För varje par han köpte så fick han välja ett par att slänga. Det har blivit en del från Björn Borg som både är sköna och snygga. Dock kostar dom en del vilket inte alltid plånboken gillar. I fredags tog han mig på shoppingtur där jag fick välja och vraka som jag ville och då hittade jag ytterligare sex par trosor, varav tre var med spets. Supersköna och inte alls dyra. 69:- paret och ta tre betala för två på cubus. Fanns i flera fina färger ;)


Så nu när jag har upptäckt att man kan hitta fina men ändå sköna trosor så finns det ingen anledning att ha på sig "tanttrosorna" nått mer! Superbra tycker nog alla killar :p hehe


//Angie

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards