Alla inlägg den 17 november 2012

Av superkvinnor - 17 november 2012 13:00

Har under över en veckas tid haft ont i halsen, men igår kväll gick det till en gräns där jag inte ville vara med mer!

Jag har haft halsfluss minst tio gånger i mitt liv så jag vet hur det känns och någonstans inne i mitt huvud visste jag att jag inte hade det. Trots att jag har haft väldigt ont när jag sväljer. Igår kväll ville jag inte svälja, gapa eller prata för så fort jag rörde munnen gjorde det ont. Alvedon hjälpte inte ett smack! Under natten vaknade jag flera gånger av halsen. På morgonen bestämde jag mig för att boka tid hos läkaren för att få svar. Väl där tog dom det där jävla äckliga halsprovet som får en att vilja kräkas på doktorn. Ingen halsfluss! Skönt det iaf, men varför har jag ont. Säkert ett virus som går över av sig självt. Hur många gånger har man inte fått det svaret?! Kom tillbaka om ett par dagar om det inte blir bättre. Men till min förvåning skrev hon ut en flaska med nått grönt bedövande mungurgel sak som skulle tas vid behov.
Väl hemma testade jag detta mungurgel som man skulle gurgla med i minst 30 sekunder. Det kändes som en evighet och hela tiden ville jag svälja men det fick man absolut inte göra. Då och då fick jag pausa och luta mig över handfatet för att inte råka svälja av misstag. Detta resulterade i att tungan halvt domnade bort :/ lite roligt kändes det ju men samtidigt blir det lite mer sludder när man ska prata :p hehe.

Nu längtar jag tills jag blir frisk så jag kan börja träna igen!

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards