Alla inlägg den 1 maj 2013

Av superkvinnor - 1 maj 2013 10:38

Idag när jag vaknade lyste solen och det var ett perfekt väder för lite uteträning på tomten. Vi klädde på oss å gick ut. Jag tog med mig mitt gummiband och min stepbräda ut på gräsmattan. Det började lite trögt faktiskt. Den där energin som jag hoppades skulle komma när jag gick ut kom inte. Jag gjorde några övningar å sen började jag hoppa studsmatta med Ebba istället. Då kom Tobbe å frågade om jag var klar med träningen. Nej det var jag ju inte. Jag var inte alls nöjd. Jag började om med mer energi den här gången och Tobbe hjälpte till att höja den ytterligare. Med gummiband runt min midja "tvingade" han mig hoppa grodhopp och springa med höga knän fram och tillbaka längd tomten. Sen körde vi plankan i två minuter med honom puttandes i min sida. Sjukt bra! :D benen har nu fått sig ett bra pass plus lite mage :)

Tack älskling för pushen ;D

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards