Alla inlägg den 11 maj 2013

Av superkvinnor - 11 maj 2013 16:13

Idag har jag varit på min svärmors kolonilott hela dagen. Tobbe åkte hem med Ebba efter lunch när hon skulle sova, men jag stannade kvar för att hjälpa min svärmor. Jag hade önskat morötter i landet å då fick jag minsann hjälpa till och se till att fixa iordning där de skulle vara å sätta fröna. Jag som hade hoppats att jag bara kunde komma hit å sola å äta morötter :p hehe.

Efter timmar av arbete idag å ett bra tag igår så ville inte ryggen va med nått mer. Den sa upp sig och jag kunde knappt komma upp från landet. En rätt rolig syn för Tobbe å Nina, men lite mindre rolig för mig som hade så ont att jag inte kunde komma upp. Tobbe va dock snäll å hämtade en stol som jag tillslut kunde sätta mig på. Så då fick jag äntligen lata mig :p

Nu sitter jag här i solen och njuter på ett sätt medans jag lider på ett annat. Jag som hade hoppats att jag skulle kunna komma iväg å träna lite axlar idag. Men nejdå det ville inte kroppen. Tur att jag fick till ett bra armpass igår! Å förhoppningsvis kan få till ett pass imorgon. Men vi får väl se vad kroppen säger om det..

Ikväll blir det grillning å ett glas vin med Tobbe. Myyyys!

Ha det bra i solen! :D
//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards