Alla inlägg den 6 maj 2013

Av superkvinnor - 6 maj 2013 19:41

Imorgon fyller jag 27. Känner mig inte så gammal. Känns som jag nyss fyllde 18 :p fick dock höra nyligen att jag typ såg ut som 17. Vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller förelämpning.

Ibland känns det verkligen som tiden går för fort och att man inte hinner med. Speciellt när man har barn. Barn kan utveckla från dag till dag å man kan missa nånting bara av att man jobbar en hel dag.

Mitt nyårslöfte i år va att göra mera saker och testa nya saker. Vet inte om jag tycker att jag har lyckats så bra, men jag försöker iaf. Jag har lyckats bryta en hel del tankar som "jag kan inte" å "jag orkar inte" och förvandlat det till framgång istället. Jag börjar tycka om mig själv mer och mer och känner mig stolt över saker jag gör nu. Det är inget jag kände för något år sen. Så det går ju verkligen framåt :D

Kämpa ni där ute oxå så ska ni se att ni kommer se mer positivt på livet ;)

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards