Alla inlägg den 23 maj 2013

Av superkvinnor - 23 maj 2013 11:57

Idag är jag så jävla seg. Hela min kropp skrek när jag skulle gå upp ur sängen imorse. Nej ligg kvar!
Men det var bara att pallra sig upp, göra iordning sig, väcka Ebba, göra iordning henne, gå till dagis å sen till jobbet.

Längtar tills klockan blir fyra så jag kan gå hem å mysa med Ebbis. Har ju knappt sett henne på två dagar eftersom jag jobbade sent i tisdags å va på matchen igår. Det är sjukt hur mycket man saknar sitt barn när man inte får se dom :(

Ska iaf köpa Mimmifoppatofflor å Mimmikeps till henne idag så hon lär bli himla glad när jag ger henne dom. Å nej jag tror inte att ge henne saker gör så att det är okej att jag är borta mycket. Jag bara vet att hon älskar Mimmi å att hon älskar sina gamla foppatofflor som nu är för små..

Nu ska jag ut å jobba i några timmar till innan jag får gå hem!

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards