Alla inlägg den 12 maj 2013

Av superkvinnor - 12 maj 2013 22:01

Idag har varit en bra dag! Jag hade lite fika med lite av mina släktingar. Orkade inte ha nått stort och orkade inte baka en massa så det blev bara några av de närmsta..

Efter fika, lek, middag å mys så var klockan sju. Jag gick å la Ebba å stack direkt till gymmet iförd ett nytt träningslinne jag fått av min morbror å kusin Emelie. Fick i princip bara träningskläder eftersom det var det enda jag hade önskat mig ;)
På gymmet var det ben som gällde. Jag var taggad till tusen och sprang upp å började langa på vikter på en skivstång. Upp med den bakom nacken å sen börja köra squats (benböj). Efter jag kört en gång så kände jag redan för att dricka lite vatten. Jag tar flaskan i munnen å ska med hjälp av tänderna öppna den så vattnet kan rinna ut. Då händer det som inte kan hända. Hela locket lossnar och det känns som om flera litet vatten splashar över mig, fönster, väggar å golv. Vad fan hände?! Generad å oförstående står jag där å torkar upp allt vatten. Dom runt omkring måste undrat vad jag höll på med :p
Efter allt torkande körde jag på igen. Kanske något mer aggressivt eftersom jag blev irriterad på vattenflaskan å mig själv. Körde hårt å gjorde grimaser som min PT Emelie hade gillat haha.
Sen var det bara att trampa hem till Tobbe som hjälpte mig stretcha. Tack!

Nu ligger jag i sängen å försöker hålla mig vaken så pass länge att jag hinner skriva klart det här inlägget :p god natt å sov gott i stugorna!

//Angelina den klantiga

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards