Alla inlägg den 29 maj 2013

Av superkvinnor - 29 maj 2013 20:44

Idag tog min kära kusin Malin studenten. Kändes så där imorse när regnet öste ner å Ebba hostade och snörvlade :( men snälla svärmor tog Ebba så jag kunde åka iväg till Täby och se henne "springa" ut.

Efter urspringet så begav vi oss mot åkersberga där hon skulle ha mottagning. När hon väl kom hem efter flak- och cabåkande så var hon dyngsur. Dock inte så mycket av regn utan mest av öl hehe.

Sen bjöds det på smörgåstårta, blåbärspaj, rabarberpaj mm. Mumsigt! Försökte dock äta bara en liten bit paj eftersom helgen inte direkt blev den nyttigaste :O

Känns som om det va evigheter sen jag själv tog studenten. 8 år sen!! Oj vad gammal jag känner mig. Som tur är ser jag inte så gammal ut :p

Imorgon blir det en lång dag på jobbet. 10-19 å sen direkt efter möte. Kommer ju somna direkt när jag kommer hem imorgon..

Grattis igen Malin! Hoppas du får det kul ikväll ;)

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards