Alla inlägg den 19 maj 2013

Av superkvinnor - 19 maj 2013 20:16

Igår va det schlager med vänner, middag, godis och vin :D det blev rätt sent för att vara mig iaf. Som tur är har jag världens snällaste blivande man som gick upp med Ebba klockan sex imorse så jag fick sovmorgon.

Medans jag var å jobbade var Tobbe och Ebba på koutsläpp. Hade gärna velat följa med men så är det när man jobbar varannan helg. Man missar en massa saker :(

Tobbe såg till att han fick till ett ryggpass på gymmet medans Ebba sov hos farmor.

På söndagar är det boxpass och jag brukar vilja att Tobbe följer med mig, men idag va det fotboll som han ville se. Och om han verkligen vill göra det så ska jag inte vara sån som blir grinig för att han inte följer med. Men när jag kommer till gymmet efter jobbet så sitter han där och väntar. Jag vet inte va som fick honom att ändra sig å det spelar ingen roll. Huvudsaken är att han va där och fick mig att ta i lite hårdare :D han pushar mig som inte så många kan.

Tack för att du kom med mig bejbi <3
Och du va grym som körde två pass idag trots att du gick upp tidigt med Ebba!

Imorgon blir det ett riktigt jobbigt fyspass med Emelie. Vi ska va ute om vädret tillåter. Tobbe sa åt henne att köra tills jag spyr :p kondis är inte min grej så det kanske jag gör haha.

Nu är det soffmys ;)
//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards