Alla inlägg den 8 maj 2013

Av superkvinnor - 8 maj 2013 09:29

Igår va det ingen vanlig tisdag, även om det kändes så i början på dagen. Igår fyllde jag nämligen år. Å dagen började med att halvstressa å knappt hinna äta nån frukost. Hade velat ha en lugn mysig morgon med Ebbis, men så blev det inte. När jag hade lämnat henne på dagis vart jag helt plötsligt ledsen. Jag började tänka på att det var det enda jg skulle få se av henne på hela dagen :(
Åkte till jobbet. Fick då blommor av chefen, vilket var helt oväntat :D
Vid lunch kom svärmor och hämtade mig å så åkte vi till olearys och firade min födelsedag lite ;) efter jag tryckt i mig en hamburgetallrik å druckit en massa pepsi Max så kom servitrisen ut med en skål med glass som tydligen var till mig. Den tryckte jag i mig oxå. Oj vad mätt jag vart! Tack svärmor för mitt första svullande för dagen! :D
Efter det rullade jag in på jobbet igen :p

Dagen gick långsamt å när jag kom hem vid halv åtta hade Tobbe lagat kebabsallad å Ebba (svärmor) hade bakat tårta. Det var dagens andra svullnde. haha.
Fick ett jättefint träningslinne som jag hade önskat mig från Tobbe. Dessutom fick mina ömma ben massage innan det var läggdags. Tack sötis!

Idag var det en betydligt lugnare morgon förutom att Ebba bajsade i sängen. Tack för den lixom :p får väl skylla mig själv som inte tog på henne blöja direkt efter duschen.

Nu är jag på väg till jobbet, men slutar som tur är fyra idag. Ikväll blir det ett pass med träningsnasisten Emelie ;) hon kommer nog se till att jag bränner allt jag stoppade i mig. Haha.

Ha en bra dag alla där ute!
/Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards