Alla inlägg den 14 maj 2013

Av superkvinnor - 14 maj 2013 11:48

Så kände jag mig på gymmet i mina nya träningskläder idag ;D

45min rygg med hopprep mellan varje set. Fick till ett bra ryggpass och höjde pulsen med hopprepet. Känner mig alltid så nöjd när jag får till ett bra pass helt själv! Just nu är jag inne i ett untz untz untz mood haha.

Nu ska jag åka till handen å handla upp mitt presentkort jag fick. Mamma vet hur man gör mig glad å hur man stöttar å pushar mig :D för hon lyckas alltid säga att hon tror på mig när jag behöver det som mest. Men en mamma känner väl sånt på sig <3


//Angelina

Av superkvinnor - 14 maj 2013 08:07

Dagens frukost blev kvarg med fun light å päron. Va dock tvungen att fylla på med päron eftersom Ebba åt upp hälften ;) hon älskar frukt vilket är superbra. Jag hoppas hålla henne borta från så mycket skit så länge jag bara kan. Å om hon har vant sig vid att äta bra saker så kommer hon inte tycka de där onyttiga sakerna är så goda sen. Iaf hoppas jag verkligen det.

Senare ska jag iväg till gymmet å pumpa mina muskler lite ;) hehe. Stor å stark :D

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards