Alla inlägg den 5 september 2012

Av superkvinnor - 5 september 2012 22:23

Lugn morgon, alla barn på banan hela tiden, inget tjafs, till dagis o skola, till jobbet, hemtjänst, promenad runda, gått hela dan (för jag hittade ingen lånecykel) upp för alla trappor ingen hiss, en MASSA trevliga besök idag, kl 15 möte kl16 stressa och hämta upp 3 hungriga prinsessor (ff fascinerad över min duktiga glada 1 åring som fixar dagis så bra) hem steka pannkakor (kom inte på nåt annat snabbt) lax till mamman, diska, bada barn, hjälpa till med läxa, baka frukost bröd, städa dvs plocka undan dammsuga o moppa tvätta en maskin natta alla barn o vika 100 litet tvätt!
Har just slagit ner röva i soffan och tagit mig en kopp the och provsmakat brödet ned smör o ost och jaaaa det va riktigt gott!
Är slut som artist nu, i morgon är jag ledig, alla barn ska få sova ut lite sen ska jag plåga Angelina på gymmet! Natti Natti!
// Idige

Av superkvinnor - 5 september 2012 19:58

Var bestämd mot ditt barn!

Var bestämd och håll inte på att vela me ditt barn. Då kommer dom veta att du inte riktigt har bestämt dig och kan köra med dig. Det kan verka hårt och ibland känslomässigt jobbigt, men det kommer bli bättre i det långa loppet..

Av superkvinnor - 5 september 2012 07:52

Idag mår man inte på topp men jag kan ju låtsas! ;)

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards