Alla inlägg den 14 september 2012

Av superkvinnor - 14 september 2012 19:41

Äntligen fredag! Har ätit den obligatoriska fredagstacosen med mina prinsessor och nästan hela familjen Lindroth :) min äldsta dotter hade med sig en kompis hem från skolan åxå som fick äta med oss då idag va vi MÅNGA! Men det ÄLSKAR jag :) jag gillar att ha många nära o kära omkring mig o som jag sagt tidigare är mina bästisar en stor del av mitt liv.
Nu ligger jag o mina stora döttrar på soffan o kollar på postkodmiljonären i väntan på att fångarna på fortet ska börja. Tv utbudet på fredagar är inte det bästa :/
Idag har jag i alla fall haft en riktigt soft dag på jobbet, var på ledsagning till simhallen. Där va det en liten polisapirant som övade livräddning så det va inte ett dugg jobbigt att hänga där ha ha ha :)
Sen råkade det bli typ storm ute, o jag som hade cyklat o allt! Höll fan på o blåsa av cykeln och hela jäkla vägen hem va det motvind och jag var tvungen att vrål trampa till och med i nerförsbacken!! Helt galet! Så tiden hem är inget att skryta med. Däremot i morse va jag sen så då hojjade jag till jobbet på 17 min :) o bättre ska de bli! Nu ska jag mysa vidare här i soffan!
Trevlig fredag // Idige

Av superkvinnor - 14 september 2012 11:57

Idag är jag ledig, precis som alla andra fredagar. Ebba är oxå ledig så vi kan mysa och leka. Men idag när vi gick upp så regnade det :(

Vi hade ju planerat att gå till lekparken på förmiddagen och gunga och gräva i sanden, men den planen sprack då jag inte är så förtjust i regn. Så vi gick å handlade lite istället. Vi va lata och tog bussen, vilket Ebba tycker är väldigt roligt. Hon sitter med stora ögon och säger brum brum. Söta lilla unge <3

När vi handlat klart mörker jag att jag måste varit trött i affären eftersom jag köpt fel storlek på blöjorna! Suck! Dessutom så glömde jag att köpa matlagningsgrädde. Inte en vidare lyckad handling :/

Väl hemma igen va Ebba så trött att hon knappt åt nån lunch. Jag försöker att inte stressa om att hon ibland äter väldigt dåligt, men hon brukar ofta ta igen det nån annan måltid så jag ska inte ödsla min energi att tänka mer på det. Precis som för oss vuxna så antar jag att man ibland inte är så hungrig.

Nu ligger jag i soffan och tittar på tv i lugn å ro medans Ebba ligger å sover. Senare kommer mamma/mormor och hälsar på :D ska bli kul att se henne igen för det va ett par veckor sen. Ibland är det så svårt att ses eftersom vi bor på andra sidan stan från varandra, men vi försöker boka tider då vi kan ses för annars blir det helt enkelt inte av.

Nu ska jag fortsätta ligga å slappa framför Tvn!

Ha en bra fredag! :D
Xoxo Angie ;)

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards