Alla inlägg den 23 september 2012

Av superkvinnor - 23 september 2012 14:23

Det här är va det blev på dagens sittning hos Patrik :) jag är jättenöjd, som vanligt! Tack Patrik för idag, o tack Angelina för barnvakteriet! <3

Av superkvinnor - 23 september 2012 07:44

Söndags morgon och jag är nyduschad o virrar runt i lägenheten och letar kläder. Lillkotten sover än vilket är bra då hon ska till Angelina och leka med Ebba om nån timme så jag får lite ego tid!
Jag ska åka till min tatuerare (eller min o min han tatuerar en massa andra människor åxå så klart) och bättra på kroppsmålningen.
Riktigt lyx är det för mig att kunna göra sånt här då jag sällan har barnvakt!
Det beror kanske åxå på att jag är så KRÄSEN när det gäller vem som passar mina barn och jag lämnar inte ut dom till vem som helst. Jag blir tex super nervös när alla barn ska va hos sina pappor, även om det bara handlar om timmar. Litar inte på att NÅGON annan på denna jord kan ta hand om dom lika bra som jag. Helt sjukt, jag är nog fan knäpp för jag har så svårt att lita på människor överhuvudtaget (o jo mina vänner i närmsta kretsen jag litar på er så ni behöver inte ta åt er) vad det gäller allt, förutom min pappa. O det är åxå relaterat till dagens sittning hos Patrik, ni ska få se sen va det blev!
Ha en härlig söndags förmiddag därute i höstrusket!
// Idige

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards