Alla inlägg den 28 september 2012

Av superkvinnor - 28 september 2012 20:48

Trött morsa ligger på soffan med mina stora döttrar, kölar godis målar naglarna och kollar på fångarna på fortet.
Idag har jag varit ledig. Från mitt arbete alltså. Däremot har jag inte suttit på röva många minuter idag först nu.
Efter att ha skickat ett barn till skolan o ett till dagis åkte jag o min 5 åring till gymmet. Hon hade lite feber i morse pga sprutan så hon fick hänga med mig idag.
Jag skulle kört ben med Angelina egentligen idag men hon va hemma med sjuk Ebbis så jag fick körs ben själv. Saknar verkligen att träna med Angelina!!!
I alla fall, det va så sköööönt att träna, men ack så tungt!
Sen åkte jag o min lilla prinsessa o inhandlade kalas grejer o vinterkläder till henne och Elin :) Isolde har redan overall o så! Köpte även en present till min lillebror som fyller 25 idag. Sen åkte vi upp på jobbet och sa hej, o lämnade lillebrors present till mamma som jobbar på samma ställe som vårat kontor ligger.
Sen åkte vi hem, rullade ett gäng chokladbollar, gick o hämtade de andra barnen på fritid o dagis. Hem, gjorde bulldeg och lagade kassler gratäng och började städa. Sen har hela kvällen gått till kalas förberedelser bak o städning tills kl 19:30, då parkerade jag röven i soffan hos Tjejorna. Så är det att va ledig!
Nu är det bara att invänta att helvetet ska braka lös, o det händer kl 14 i morgon ;) det här
Med barn kalas är inte riktigt min grej men va gör man inte för sina älskade ungar!
//Idige

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards