Alla inlägg den 11 september 2012

Av superkvinnor - 11 september 2012 21:04

Dagen började med stress till dagis å självklart lyckas Ebba faceplanta asfalten precis när vi kliver utanför dörren. Stackars lilla bebis som fick en rejäl bula i pannan :( efter det var det ju inte de bästa förutsättningarna för att lämna henne på dagis. Det var första dagen hon va ledsen när jag lämnade henne. Samtidigt som man inte vill gå är man ändå glad att hon vill att man ska stanna.

Sen vart det cykeln till jobbet för att ha morgonmöte med lite frukost. Sen ut i butiken för att jobba. Tydligen är det så att bara för att man jobbar i butik så ska man behöva ta vilken skit som helst! Kunder får skrika, svära å trycka ner en som dom vill bara för att en sak tar för lång tid att komma till butiken. Vuxna människor som inte kan bete sig borde stanna inne och aldrig lämna sitt hus. Varför förstöra vardagen för oss andra?!
Dessutom var vi kort om personal som vi alltid är så jag va tvungen att ta min fikarast innan klockan tre för att kunna ta den över huvudtaget. Slutar ju sju så då tycker jag det är skönt att gå på en fika paus vid typ halv fem, fem för att inte hungra ihjäl innan jag kommit hem.

När jag väl slutat så hade det självklart börjat regna! Det va bara att hoppa på den blöta sadeln och börja trampa.

När jag kom hem fanns ett paket med ett kuvär på där det stod Angelina på. Jag öppnade det och det var söta Idige som hade varit snäll och köpt ett paket till mig. Hon visste vilken jobbig dag jag haft och ville muntra upp mig lite. I paketet fanns en affisch med Edward cullen på (twilight för dom som inte har koll). En riktig snygging om ni frågar mig å Idige ;) så på några sekunder gick hela min värld från botten till toppen! :D tack så mycket super gulliga Idige <3

//Angelina

Av superkvinnor - 11 september 2012 21:01

Den nakna sanningen är att jag älskar chips! Finns det chips så äter jag chips. Samma med fanta. Jag KAN INTE låta bli. Jo jag skulle kunna låta bli men jag vill inte låta bli för jag ÄLSKAR chips o fanta!
Så nu mumsar jag taco-chips o dricker fanta o tittade på heart of dixie...ända tills kanal 5 fick kortslutning. Rullen gick av eller nåt och jag (o antagligen alla andra åxå) missade slutet!! Så nu har jag fan ingen anledning att sitta
Här och mumsa länge! Ska slänga resten av chipsen annars sitter jag här med näven i syndens påse igen!
Men Jag tröstar mig med att jag har tränat idag, bröst o armar och det gick strålande!
Vad är era laster och cravings?

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards