Alla inlägg den 26 september 2012

Av superkvinnor - 26 september 2012 21:21

I sanningens namn går de inte så bra med den här lilla utmaningen!! Att va ensamstående mammi+ jobba heltid = väldigt lite tid till att gymma. Dessutom drog jag på mig en rejäl omgång hals ont förra veckan så nu har jag inte satt min röv på gymmet på två hela veckor! ?abstinens?
Något jag däremot HAR satt min röv på är cykeln! O tur är väl det annars hade jag väl sett ut som bulbazaar fett!
Jag har ju fått en riktigt schysst rejser cykel av min särbo som jag tampar flitigt på och det är faktiskt riktigt roligt och svettigt emellanåt att cykla!
Det här med maten hår däremot riktgt bra när man jobbar. Visst jag har jag tid att trycka i mig både det ena o det andra på jobbet men där har jag faktiskt sån karaktär att jag inte gör det. Eller rättare sagt jag är inte sugen på en massa onyttigheter på dan.
På kvällen däremot kan de va lite svårt när man parkerat arslet i soffan. Därför försöker jag att inte göra det heller. Håll dig sysselsatt så
Slipper du äta dig fet framför tvn! Mest kritiskt är det på tisdagar då jag faktiskt VILL se på tv. Igår slank det ner en burk fanta till Hollywood fruarna och det va så satans gott!!
Idag höll jag på att dö av negerbolls-cravings men då tog jag ett glas bubbelvatten o två bitar mörk choklad (80%) o la mig i ett varmt bad!
Nu ska jag strax somna, så jag orkar trampa nåra mil på min cykel på jobbet i morgon! Natti Natti!
// Idige

Av superkvinnor - 26 september 2012 20:41

Angelina säger att jag borde blogga mer- men jag örker int!

/idige

Av superkvinnor - 26 september 2012 20:41

Angelina säger att jag borde blogga mer- men jag örker int!

/idige

Av superkvinnor - 26 september 2012 16:47

Om man inte är helt frisk och det regnar vill man inte cykla till jobbet. Tur att man kan utföra lite lagertjänst så man fått lite styrka iaf ;) lyfta kartonger gör en varm å man får sig lite gratis styrketräning.

Man kan alltid göra nått fast man inte mår 100% det är bara att hitta din grej.

//Angelina

Av superkvinnor - 26 september 2012 16:47

Om man inte är helt frisk och det regnar vill man inte cykla till jobbet. Tur att man kan utföra lite lagertjänst så man fått lite styrka iaf ;) lyfta kartonger gör en varm å man får sig lite gratis styrketräning.

Man kan alltid göra nått fast man inte mår 100% det är bara att hitta din grej.

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards