Alla inlägg den 7 september 2012

Av superkvinnor - 7 september 2012 12:33

Dagens lunch efter veckans ben/biceps pass!
Lax o sallad! Mums!
//Idige

Av superkvinnor - 7 september 2012 07:05

Ibland undrar jag om killar å tjejer verkligen kommer från samma planet?!

Det kan kännas ibland som om killar inte tänker på samma sätt som oss tjejer över huvud taget. Vi tjejer försöker alltid se till att räkna in alla inblandade och försöker göra så att det blir bra för alla som är inblandade. Det är nog därför vi tjejer kan verka lite tankspridda å smått korkade då vi måste tänka på att lite längre. Vi vill se hela bilden innan vi säger nått.
Killar däremot verkar tänka mer på sig själva å på pengar. Visst är det bra att sätta sig själv först ibland å vi tjejer kanske borde göra det nån gång ibland, men är man en familj kanske man inte kan göra det. Pengar är ju också en väldigt bra sak att ha, men vi tjejer (inte alla) kanske inte offrar så mycket för att skaffa dom.

Ibland när killar och tjejer möter hinder så blir det världens krock! Tjejen blir känslomässig och försöker förstå hur allt blev på det viset när hon hade tänkt på allt å alla. Killen däremot undrar varför han bara inte fick göra som han hade tänkt, för det hade gått så mycket bättre då.

Kanske är det så att tjejer å killar aldrig riktigt kommer förstå varandra, och kanske det är en del av charmen med det andra könet. Att dom kan överraska oss gång på gång, även om några gånger blir det fel. Kanske vem vet?!

//Angie

Av superkvinnor - 7 september 2012 06:23

Gud vad jag älskar min säng o Gud vad jag önskar att jag fick sova 3 timmar till!!
Har inte superbrottom upp idag då jag jobbat kväll men barn ska ändå skickas till skolan, pappa väskor ska packas då de inte är jag som hämtar. Ha en riktigt fin fredag på er!
//Idige

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards