Alla inlägg den 5 juni 2013

Av superkvinnor - 5 juni 2013 07:36

Jag har en underbar familj som betyder allt för mig! Dessutom håller jag å Tobbe på för fullt att planera å fixa inför bröllopet ;) skattepengarna kom in på kontot igår så nu överlever man ett tag till hehe.
Dessutom känner jag mig rätt snygg just nu! ;D förut brukade jag alltid matcha tighta byxor med lösare top eller lösare byxor med tight top. Skulle båda va tighta så skulle jag ha ångest över att magen skulle bullas över byxkanten och att alla skulle se mina extra kilon. Idag satte jag på mig just tighta kläder å oj vad bra de satt. Tänkt va lite slit kan göra ;)

Annat som är bra idag är att solen skiner å att jag slutar tidigt idag! Känns som om att inget kan förstöra min dag idag!

Ha en bra dag dag! Och försök njuta av det bra i livet ;)

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards