Alla inlägg den 13 juni 2013

Av superkvinnor - 13 juni 2013 09:51

Jag har världens bästa pojkvän/fästman/sambo/bejbi! Ja kärt barn har många namn ;)

Han är min nr 1 när det gäller stöttning och han tror verkligen på mig. Han gör söta saker för mig precis när jag behöver dom som mest. Igår kom han in till jobbet bara för att ge mig en puss å ge mig en cola zero. När jag kom hem var maten bara att värma å mätlådan inför imorgon va redan klar. Dessutom hade han köpt pwo och gainer till mig på gymmet för att hjälpa mig ytterligare med byggandet av muskler :D

Han vet alltid när han behöver vara ett stöd och när han behöver pusha på mig.

Tänk att du och jag ska gifta oss snart! Du gör mig till världens lyckligaste <3

Av superkvinnor - 13 juni 2013 07:19

Hemtjänsten är vaken o ska ut o jobba (joggar från torvalla till brandbergen då vi har spar tema o ska parkera gratis)
Igår fyndade jag tränings-bhar på hm, SAÅÅÅ jäkla sköna! Ha en fin fin dag!
/ Idige

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards