Alla inlägg den 18 juni 2013

Av superkvinnor - 18 juni 2013 08:33

Igår efter träningen tog jag med min granne/jobbarkompis Carrie till Haninge centrum för att titta om jag kunde hitta nån klänning att ha på kvällen när vi gifter oss.

Den första klänningen jag provade satt jättebra men var dock lite lång. Dessutom blev jag lite snål när jag tittade på prislappen. Iaf om jag måste sy om den för att den ska se ut som jag verkligen vill ha den. Jag la undan den å gick vidare till nästa affär. Vi gick igenom alla klädaffärer i hela Haninge centrum, men det var sjukt dåligt med klänningar i vitt. När vi till sist gick in på kappahl hade jag inget hopp kvar eftersom jg aldrig brukar hitta nått där. Carrie hittade en klänning som vid första blicken inte var så speciell, men jag gick in och provade den iaf. Den satt perfekt å var precis som jag ville ha den. Sexig men ändå inte för utmanade. Enkel men ändå så fin! Den köpte jag direkt. Ingen tvekan om att det här var min klänning. Sen skulle vi bara snabbt gå in å kolla om det fanns några fina skor. Å vad hittar jag inte?! Jo jättefint skor som ser ut precis som jag ville ha dom utan att ena veta det. Det fanns bara ett par kvar å jag var rädd att dom inte skulle passa, men även dom satt perfekt! När jag dessutom fick halva priset på dom var min dag gjord :D så tack Carrie! Jag vet inte om du hade tur med dig eller om du bara öppnade mina ögon, men jag hittade precis det jag var ute efter. känns så himla bra!! :D

Så nu har listan minskat med några punkter. Nu är det bara 18 000 saker kvar :p haha.

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards