Alla inlägg den 6 juni 2013

Av superkvinnor - 6 juni 2013 10:16

Vaknade helt av mig själv med Tobbe vid min sida. Är så sällan man får göra det eftersom han alltid går upp jättetidigt. Straxt efter vi vaknade så vaknade oxå Ebba.
Efter en stund så kom farmor å hämtade Ebba å jag å Tobbe stack till gymmet. Idag var det blev ben (igårkväll körde jag rygg). Sen var det bara hem snabbt å duscha å göra iordning sig.

Trots röd dag å nationaldag så har vi öppet å jag måste jobba. Lite tråkigt när alla andra är ute i det fina vädret å njuter och umgås med familjen :( som tur är slutar jag fyra så då ska jag till svärmors kolonilott å grilla.

Nu ska jag möta upp Carrie vid vh station så gör vi sällskap till jobbet.

Ha en härlig nationaldag!
/:Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards