Alla inlägg den 8 juni 2013

Av superkvinnor - 8 juni 2013 13:15

Igår packade jag ihop det nödvändigaste i vagnen å så stack jag å Ebba till åkersberga. Efter den långa resan dit på typ två timmar så va vi äntligen där å kunde njuta av underbart väder å underbara människor.

Först hälsade vi på min syssling Jenny å hennes tre underbara barn ;) fick mysa lite med hennes småtjejer och leka med bilar med storebror Theo <3

Sen vart det bussfärd till utkanten av åkersberga för att hälsa på mamma. Det enda som var intressant där var min lillasyster Alice (eller ashish som Ebba säger). Stackars Alice måste varit helt slut när vi åkte hem. Ebba som inte tänkte sova middag lyckades hålla sig vaken till åtta, vilket är en timme senare än vad hon brukar gå å lägga sig. Hon somnade fort i bilen på vägen hem, men halvvägs så vaknade hon och kom inte i sängs för än vid straxt efter nio. Hon slocknade fort efter en flaska välling å jag dog i soffan med lite pepsi :p det blev inte särskilt länge framför Tvn då jag oxå var helt slut.

Imorse vaknade Ebba sex, så ingen sovmorgon som man kanske hade trott. Lite mys framför Tvn tills Tobbe kom ner å då blev det frukost.

Efter frukost så cyklade jag iväg till gymmet för att köra ett bröst å armpass. Dock kom min träningsnasist upp till gymmet å sa att jag borde köra bodypump med henne. Då blev det ett pass till trots att jag redan dödat mina armar. Nu när jag sitter här å skriver så skakar mina armar å jag orkar knappt hålla upp telefonen :p bra jävla trött i armarna.

Nu väntar jag på att Ebba ska vakna så ska vi åka iväg å kolla på tyger till hennes å Alice klänningar till bröllopet. Får hoppas jag hittar nått fint lila tyg ;)

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards