Alla inlägg den 17 juni 2013

:)

Av superkvinnor - 17 juni 2013 22:11

Liten glad unge o liten busig tiger :)

Av superkvinnor - 17 juni 2013 11:59

Idag önskar vi våra nya familjemedlemmar Gangster och Godzilla (eller Hilti om Mathias får bestämma) varmt välkomna till familjen annorlunda! Visst är dom söta? :)
/Idige

Av superkvinnor - 17 juni 2013 08:08

Ibland blir man inspirerad av andra. Jag följer en blogg där en PT vid namn Philip Lailani skriver om sin träning å kost. Gå in på hans blogg å bli inspirerad av hans snygga kropp :p haha.

Kostdelen kanske inte är nått jag följer så noggrant men träningen gör mig sjukt inspirerad. Han har som mål att träna 365 gånger detta år. Han tränar inte varje dag men ibland tränar han flera gånger om dagen. Detta fick mig att vilja sätta ett passmål för mig själv. Nu går vi in på vecka 25 vilket betyder att jag har 27 veckor kvar på året ungefär. 27veckor x 7dagar är 189 dagar. Eftersom jag inte bor på gymmet är det ju inte realistiskt att träna 189 gånger till i år, men 100 pass borde jag ju klara. Så 100 pass är mitt mål från och med idag till sista december.

Sätt ett mål du med! Det behöver inte vara så många som jag har tagit, men det kan oxå va fler om man tränar mycket. Sätt ett mål å se om du klarat det i slutet av året ;)

/Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards