Alla inlägg den 14 juni 2013

Av superkvinnor - 14 juni 2013 16:32

Idag har jag å Ebba varit hemma själva hela dagen.

På förmiddagen tog vi bussen till centrum för att handla lite å för att Ebba älskar att åka buss. Hon fick en studsboll som hon lekte med i alla vattenpölar i väntan på bussen hem. Hon sprang som en galning fram å tillbaka å kastade bollen. Väl hemma så blev det lunch å sen var det dags för vila. Både för Ebba å mamma :p

När hon vaknade så klädde vi på oss å gick ut. Jag satte på mig träningskläder i hopp om att kunna träna lite medans Ebba lekte. Det var ju lättare sagt än gjort. Det blev lite knäböj med upphopp på stepbräda, crunshes, 3 olika axelövningar m hantel, bicepscurl, armhävningar, plankan och lite rumpträning. Dock blev det lite avbrott eftersom Ebba oxå ville träna och snodde både stepbräda och hantlar :p sen gjorde jag oxå lite bänkpress fast på golvet med Ebba som skivstång ;) hon tyckte det va kul å det blev rätt jobbigt efter en stund. Det kanske inte va det lättaste att träna med min sötis springande runt å oxå skulle göra allt jag gjorde men jag känner i kroppen att jag är trött å jag blev svettig så det måste ha varit jobbigt haha.

Efter passet blev det en halv dos med gainer vilket inte va särskilt gott. Jag kanske är kräsen, men jag fick i mig det iaf. Så nu hoppas vi att musklerna växer hehe.

Nu blir det lite soffmys innan middagen. Eller kanske bordsmys :p

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards