Alla inlägg den 1 februari 2013

Av superkvinnor - 1 februari 2013 19:29

Ligger på soffan med lite jetlag o kollar wildkids med mina stora barn som jag inte träffat på två jäkla veckor! Vi ligger alla 3 under värmefilten o jag NJUTER av att få ha dom så nära <3
Ska aldrig mer försöka samarbeta med deras far för det funkar inte, hädan efter får de följa med mig oavsett!
Isolde slocknade på soffan strax efter 18, tätt intill Ella! Hon har kämpat på bra idag trots den långa flygresan i natt. Inte lätt att va 1,5år med hjärnan i fel tidzon,
Ska försöka hålla mig vaken till kl 20, återkommer när jag är piggare :)
/ Idige

Av superkvinnor - 1 februari 2013 08:50

Inatt kom äntligen min andra blogghalva hem :D Tobbe var å hämtade dom straxt efter tolv igår på Arlanda. Har lust att ringa henne, men jag antar att hon sover så jag får vänta lite med det. Vill ju höra ALLT som hon varit med om! ;)

Fram tills dess så får jag bland annat roa mig med att se Ebba vräka i sig ägg :D hon har druckit en flaska välling och är inne på sitt andra ägg. Tror ni jag är överlycklig eller?! Är detta en vändning?! Igår åt hon upp allt på tallriken utan bråk och otrevligheten. Sååå underbart!

Idag hoppas jag det blir mycket bus och kanske får vi träffa Madde och Molly oxå om vi har tur.

Måste oxå säga att jag har världens bästa dotter vid läggningen. När klockan är sju så vinkar hon först åt pappa när jag går upp med henne och säger hejå (hejdå). När jag stoppat om henne och pussat lite på henne så säger jag godnatt och hon ligger snällt och sött och vinkar åt mig. Igår så fick jag även slängpussar <3 hon är för söt alltså.
Det är så skönt att kunna natta henne utan bråk och gnäll. Men måste säga att det inte alltid varit så. Vi har kämpat länge för att ha det så skönt som vi har det nu. Man måste kämpa ett tag för att sedan kunna få ta det lugnt. Ungefär som med träning :p

Ha det bra så länge!

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards