Alla inlägg den 22 februari 2013

Av superkvinnor - 22 februari 2013 13:24

Idag gick jag och Idige till gymmet för att köra lite rygg. I början var jag lite småseg men jag blev snabbt varm i kläderna och piggnade till. När det gäller min rygg så är jag lite mesig ibland. Jag har varit med om att så lite kan förstöra så mycket. Så vissa övningar som marklyft kan jag inte lägga på så mycket av rädsla för att få ryggskott. Men när jag kan så lägger jag på ganska mycket i vikt ;)

Idag körde jag:

Marklyft 10-30kg
Latsdrag 25-40kg
Stångrodd 10-25kg
Low row (maskin) 0-20kg

Sen efter körde Idige axlar och jag gick ner och körde cardio i 30 minuter. Hela 14,7km hann jag cykla ;)

Efter gymmet blev det en snabbis på Coop där jag köpte lite välförtjänad lunch. Kycklingcurrymacka med en cola light till ;) mums! Kanske inte den nyttigaste lunchen, men så god!

Senare idag ska jag å Ebba åka till min mamma och spendera helgen där. Längtar redan dit! :D

Ha en bra fredag! Det är soligt så varför inte passa på att ta en promenad?!
//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards