Alla inlägg den 7 februari 2013

Av superkvinnor - 7 februari 2013 19:29

Idag har jag jobbat ytterligare en 10-19 dag å har hunnit med massor. Jag är trött å min rygg tröttare. Funderar på å ta nått för ryggen när jag kommer hem så jag kan sova ordentligt inatt. Behöver ju va utvilad imorgon då det blir party party ;)
Det blir kryssning med mamma, moster och kusin. Blandade åldrar å de är kul tycker jag :D jag ska nog visa min lilla kusin (som bara är 18) att jag kan festa ordentligt trots att jag har blivit en tråkig mamma som somnar runt nio varje kväll :p hehe.

Ni kanske får nån bild på hur vi hade det ;)

Ska bli sjukt kul iaf! Va länge sen jag va ute. All in lixom :p nej ja har ju mamma med mig som tar hand om mig. Kanske. Haha.

Nu ska jag hem å musa med Tobbe i soffan en stund.

//Angelina

Av superkvinnor - 7 februari 2013 09:27

Vid ca halv tre inatt gick ja upp å gav Ebba välling. Hon va hungrig redan. Hur kan det va så att hon är hungrig på natten när hon har börjat äta som en galning?!
Iaf så fick hon välling å jag gick tillbaka till sängen. Ja vände å vred på mig som jag gjort redan i flera timmar. Tobbe gick på toa å när han kom tillbaka erbjöd han mig massage eftersom han förstod att jag inte kunde sova. Han är ju helt underbar <3
Efter det så kunde jag sova ett par timmar. Ebba vaknade tjugo i sju å eftersom Tobbe fortfarande tog han Ebba å lät mig sova i fyrtio minuter till. Skönt! Han är så himla snäll å omtänksam <3

Tack för inatt och imorse bejbi! ;D

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards