Alla inlägg den 9 februari 2013

Av superkvinnor - 9 februari 2013 16:37

Nu sitter ja på pendeln på väg hem från kryssning med mamma, moster och kusin. Superroligt! :D

Vi började med buffé middag där mamma visade vart skåpet skulle stå när det gällde vindrickandet ;)
Efter det blev det ner i hytten för ombyte å lite sminkning sen snabbt upp till fun club för lite redbullvodka och andra goda drinkar. Mycket dans och vrålande blev det ;) och flaxande med våra partysticks :D

Senare öppnade det andra dansgolvet så vi gick dit. Hitta nya vänner som vi dansade med och vissa gjorde även andra saker :p haha.

Vid ca två halv tre tiden hade vi splittrats å jag gick för att leta upp de andra. Efter en Timmes letande och lite dansade gick jag ner till hytten för fjärde gången där min mamma var. Hon hade haft mitt hyttkort så jag kom ju inte ens in i hytten. Hon sa att Mari precis hade gått upp till dansgolvet igen så jag gick dit och fortsatte festandet. Det blev lite mat/chipsletande oxå eftersom jag började bli hungrig.

Vid ca fyra sa vi hejdå till alla nya vänner och gick till hytten. Vi sov till nio och gick sen för att äta lite frukost vid buffén. Vrålhungrig va jag å fick i mig både fil och flingor och två mackor. Efter det blev det taxfree där det inhandlades presenter, alkohol och en massa godis! Ner till hytten en snabbis för att sen börja om igen. Dock sjukt seg idag. Blev redbull efter ett par glas då jag inte pallade mer (klenis som man är).

Nu ska jag hem å mysa med Ebbis och sen däcka i soffan framför mellon.

//Angelina

Av superkvinnor - 9 februari 2013 08:38

Omelette kvarg o the- det är väl vad alla 1 1/5 åringar äter till frukost? :)

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards