Alla inlägg den 20 februari 2013

Av superkvinnor - 20 februari 2013 21:09

Trots att jag har jobbat 10-19 idag så fick jag till ett litet träningspass. Vanligtvis har jag en massa trötta ursäkter till varför jag inte kan träna när jag jobbar till 19, men dom är slut nu!! Inga flera ursäkter!

//Angelina

Av superkvinnor - 20 februari 2013 18:38

Då va vi inbokade o anmälda till årets VårRus den 27maj!
I år blir det jag Angelina Jonna o Jennie som springer tillsammans.
Förra året var det premiär för mig o Angie i vårruset o vi sprang på 32 min- de ska vi självklart försöka slå i år!
Så nu jäklar har vi ett mål att träna inför, kämpa slita svettas!
Ska bli så sjukt jäkla roligt, är taggad som attans! Nu kör vi! /Idige

Av superkvinnor - 20 februari 2013 09:28

Igår kväll fick jag och Idige äntligen till ett gemensamt träningspass. Så vi körde ben, röv och lite mage.

Idige hade bett mig ta med ett block å penna så vi kan börja skriva ner vikterna så man kan se resultaten och se till att man ökar och inte ligger å nöter på samma vikter.

Igår körde vi:

Knäböj 30-40kg
Benpress 45-90kg nytt rekord!!
Glute (åsnesparksmaskin) 20kg
Leg curl 20-30kg
Leg extension 25-35kg
Sidolyft (mage med hantel) 10kg
Benlyft (mage)

Efter passet kände jag mig så oerhört nöjd. Jag hade verkligen pressat mig! Skönare känsla finns det nog inte! :D

Skötte kosten riktigt bra igår så det är jag väldigt nöjd med. Ni får en bild av min middag som bestod av fullkornsris, fläskfilé i paprika/chili crème fraîche med grönsaker till. Förutom det blev de kvarg + proteinshake till frukost, hamburgare till lunch + en smörgås och efter träningen blev det en till proteinshake.
Inget godis eller fika! :D

Ha en bra dag!
//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards