Alla inlägg den 11 februari 2013

Av superkvinnor - 11 februari 2013 19:33

Idag åkte jag å Tobbe till gymmet. På vägen dit frågade han mig om jag hade en träningsplan? Nej det hade jag ju inte så då bestämde han att jag skulle följa efter honom. Vanligtvis så funkar det inte så bra. Jag blir oftast arg på honom för att han säger åt mig vad jag ska göra :p
Idag funkade det bra. Han berättade innan hans plan så jag hade tid att acceptera den hehe.

Först körde vi tjugo minuter på cykeln å han puschade mig att ta i lite extra vilket va bra eftersom jag va lite seg idag. Sen körde vi rygg där han puschade mig lite till. Så det blev ett bra pass idag!

Känner mig nöjd å det är det bästa med att ha tränat. The feeling of satisfaktion :D

Angelina

Av superkvinnor - 11 februari 2013 18:26

Idag va både jag och Mathias lediga så vi tog tillfället i akt att åka till Ikea och beställa det nya köket till vårat nya boende! Nu är det bara 17 dagar tills vi får tillgång till nya huset så det va hög tid att få köket planerat o beställt!

Glada o possessiva tog vi bilen till Ikea o tänkte att vi snabbt o lätt skulle slänga ihop ett kök....där kom problem nr 1. Kök slängs tydligen inte ihop varken fort eller lätt. Redan innan vi fått ordning på måtten på rummet hade Mathias smsat mig (som sprang runt efter Isolde medan han satt o knåpade vid datorn) att vi skulle skita i alltihopa o åka hem. Efter 3 TIMMARS svärande, provande av olika lösningar, en del gnällande o pipande på varandra kom en mycket kunnig man ur Ikeas personal och då jäklar gick det undan! Verkligen super proffsig hjälp och han hade svar på alla våra frågor o lösningar på alla våra problem! KANON! Han ritade också upp den måttbeställda bänkskivan osv så nu är köket beställt!
Vi köpte även Ikeas vitvaror och fläkt och den ugnen vi ville ha skulle utgå så de fick vi köpa med oss hem redan idag....där kom problem nr 2. Nog för att vi har kombi men den va inte riiiiiktigt designad för inbyggnads ugn en fri hängande fläkt modell större, pluss vagn och tre passagerare! Här utbröt ett mindre krig, i min sambos hjärnkontor. Lite lätt asförbannad vart han på den jävla bilen som inte räckte till. O jag blir trött o Isolde skrek o kaoset va ett faktum.
Som tur är, är jag tillsammans med puzzel världsmästaren som är envisare än synden. Han fick in oss alla, ugn vagn o hela helvetet i bilen. Sen sa ingen ett enda ord på hela vägen hem.

Så nu är det bara att vänta på att det ska bli den 8 mars så vi börja skruva :)
Kommer bli så jäkla fint!

/Idige

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards