Alla inlägg den 2 februari 2013

Av superkvinnor - 2 februari 2013 20:58

Dagens citat: är dom i Globen eller på friends arena?! Frågar jag Tobbe om mellon. I Karlskrona svarar Tobbe surt. Varför kollar vi inte på transformers när du inte ens har koll?!

Haha nej idag va ingen bra! Och när saker och ting inte är bra så tappar jag fokus. Men det är ju tradition så man måste ju kolla. Tur att danny är sjukt snygg *mums* haha.

Bara en halvtimme kvar nu..

//Angelina

Av superkvinnor - 2 februari 2013 09:36

Har fått ny energi just nu och ska nu kämpa för att bli lite mer fit. Kortet och kontanter lämnade jag hemma så jag inte kan köpa något onyttigt. Köttfärsomelett till lunch med ett extra ägg till mellanmål är nedpackat i väskan. Stegräknare på så jag ser hur mycket jag rör på mig och om jag behöver röra mig mer. Man brukar röra sig lite extra bara för att man vet att den sitter där :p fast det är ju inte direkt nått dåligt.

Idag blir det jobb till fyra och sen hem för att testa ett recept ur Per Morbergs kokbok, potatispurjolökssoppa. Jag har inte ätit det på flera år så det blir nog smaskigt :)

Ni som inte jobbar tycker jag ska passa på att gå ut i solen på en promenad. Det är lite kallt men det kommer vara superskönt sen när ni är klara å kan gå in till värmen.

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards