Alla inlägg den 13 februari 2013

Av superkvinnor - 13 februari 2013 20:37

Ja... Det finns ju bättre sätt att starta dagen på ^^

Tack underbara Hanna som kom o drog loss mig så jag faktiskt kunde ta mig till jobbet idag!

O tack snälla Nina, för att du alltid alltid alltid ställer upp för mig o mina barn!

Nu, slappa på soffan, greys, ÄNTLIGEN lite bra tv!

Av superkvinnor - 13 februari 2013 19:37

Jag är så trött på mig själv just nu! Jag har ingen karaktär och drar mig till det dåliga av nån anledning. Att jag inte har planerat mat/mellis spär ju bara på det dåliga ännu mer. Suck..

Så nu ska jag hem å börja planera. Tobbe får hjälpa mig lite med det för han vet ju hur jag fungerar. Det ska planeras tid för träning men mest av allt kosten. Det är där jag har mest problem.

Jag skulle ju vilja ha en snygg mage i sommar när jag springer runt på stranden och jagar Ebba ;)

//Angelina

Av superkvinnor - 13 februari 2013 09:22

Alla har väl sin sak som de ogillar så pass mycket att det är svårt att koncentrera sig på nått annat. Min sak är lök! Mest gul men även rödlök är hemskt. När folk äter det och jag sitter nära eller som igår ska pussa på Tobbe som ätit lök så blir jag så jävla anti. Hela stämningen förstörs. Hur mycket jag än anstränger mig så är det enda jag tänker på.

Hur kul är det å ha vuxenmys när man försöker hålla sig så långt borta från den andras mun som möjligt?!

Ni andra har säkert er grej som ni stör er på som kan förstå hur jag känner. Jag hatar att vara den som säger att han inte får käka lök, men jag står inte ut. Trots att han är snäll och försöker äta andra saker efter, tugga tuggummi eller borsta tänderna så tränger lukten lixom igenom. Så den enda slutsatsen är att lök = moodkiller!

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards