Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av superkvinnor - 11 augusti 2012 21:23

Äntligen har jag fått lite konkret resultat på att allt slit på gymmet och alla jäkla promenader faktiskt lönar sig!
Får ett år sen fick jag mitt tredje barn och för första gången har jag haft lite knöligt med att komma i jeansen igen. Sant faktiskt. Och det spelar ingen roll att jag alltid har varit smal som en pinne och allt va folk nu vill skylla på, jag vill så klart som alla andra komma i mina vanliga kläder igen efter en graviditet.
Har själv tycket att jag inte har hunnit med träningen riktigt den här sommaren. Barnpassningen på gymmet har ju haft sommaruppehåll och jag har ju haft alla 3 barnen hemma hela sommaren. Men nu när jag ser tillbaka på det hela har jag kommit iväg 2-3 gånge hela jäkla sommaren. Dessutom är jag Big fan av Power Walks. I love it o dessutom är det de allra bästa för att förbränna fett och tajta till kroppen. För att hålla sig smal måste man dessutom ha bra med vardags motion så därför går jag när jag kan helt enkelt. Är dom stora barnen hemma kan dom cykla och lillkotten åker vagn (fast är hon vaken blir hon rätt lack så man får passa på när hon ska sova eller muta henne rejält för sitta still vill hon inte) Vet flera i min närhet som skakar på huvudet åt mitt jäkla promenerande hit och dit men jag har faktiskt en baktanke med det hela.
Och nu kommer ÄNTLIGEN belöningen! HELA dagen idag och HELA dagen igår har jag haft mina smal-jeans på mig! De ni! Dom gick inte att knäppa vid skol-avslutningen men nu jävlar går dom på! Så, ALL träning räknas! Så ut och rör på er, hela tiden kommer ni närmare era mål och en sundare och snyggare kropp!!
// Idige!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards