Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av superkvinnor - 13 augusti 2012 13:35

Fixa till dig när du känner dig nere!


Det finns dagar då man bara vill ligga i soffan å äta godis i sina mjukisbyxor, men då är det viktigt att göra tvärt om. Klä på dig fina kläder och kanske sminka dig å fixa håret. Du kommer känna dig sååå mycket bättre och förmodligen kommer folk kommentera hur bra du ser ut, vilket kommer leda till att du känner dig ännu bättre!

Av superkvinnor - 13 augusti 2012 09:56

Idag delar jag med mig av min godaste vardags frukost!
Ja jag gör skillnad på vardag o helg och på vardagen äter jag inte mackor. Idag blev det denna goda frukost;

Smoothie
Ägg
Kaffe


Smoothie recept, som jag fått av min vän Camilla;

1 banan
2 kiwi
Frysta hallon
Vanilj yoghurt
En skvätt mjölk

Ner i blendern o mixa rejält! Mums!
Ägg o banan gör att man är mätt länge!

En bra start på en bra dag, idag kommer mina stora barn hem från att ha varit på semester med sin pappa i 2 veckor! ÄNTLIGEN o Gud va jag har saknat dom <3 men först BVC o 1 års vaccin till lillkotten. Ha en bra dag :)
// Idige

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards