Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av superkvinnor - 31 augusti 2012 14:11

Idag har varit helt fullspäckat fram tills nu.. Puuh äntligen kan jag sitta några minuter å ta det lite lugnt.

Dagen började med att jag å Ebba gick upp ca halv åtta och skyndade oss att göra iordning oss och packa våra väskor. Kl åtta var farmor här för att ta Ebba en stund medans jag stack iväg med Idige till gymmet.

Idige försökte piska mig på gymmet och sa åt mig att öka å öka!! Vanligtvis brukar jag göra det men när det gäller min rygg är jag lite mesig med mina vikter :/ kändes bra iaf och jag kommer definitivt ha träningsvärk imorgon!

Efter träningen blev det en snabb dusch för att sen sticka iväg till polisen och fixa pass till lilla Ebba. Vi ska ju till Turkiet i oktober ;) Ebba var duktig å satt still så vi klara av det på två försök :D

Efteråt blev det lunch på mitt å min svärmors stammisfik i Haninge c. Dom är alltid super trevliga och maten är god! Sen va det sovdags för Ebbis medans jag gick på drop in klippning. Känner mig som en helt nu människa med mitt nya hår! Klippte typ en decimeter! Såå skönt!!

Sen gick vi runt lite och tittade i butiker medans Ebba sov i vagnen. Hittade ett skärp så jag kan få lite form på några av mina tunikor. Typ såna jag köpte när jag va gravid. Är för snål för att köpa nya kläder så då får man förnya dom med assesoarer.
Sen köpte jag lite nya trosor för att kunna rensa lite i troslådan. Har en del trosor som MÅSTE kastas, men som har varit "ifall att det inte finns några andra rena" trosor :p tycker dock att det är skittråkigt att köpa underkläder som inte syns! Åh ja ni kanske tänker att min kära pojkvän vill att jag ska ha snygga underkläder men han föredrar mig naken ;) hehe.

Nu är jag iaf hemma å Samlar krafter för att senare åka å storhandla..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards