Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av superkvinnor - 25 augusti 2012 23:34

Är det inte typiskt att när man är barnfri och får sova så kan man inte det?! Det är för tomt här hemma och alldeles för tyst :( Tobbe är oxå borta, men förhoppnings vis kommer han hem snart.

Hoppas ni som kan sova gör det oxå! Eller ni som alltid har lyxen med det njuter! ;)

//Angie

Av superkvinnor - 25 augusti 2012 23:05

Vad vore jag utan mina närmaste vänner? Ingenting!
Riktiga nära vänner är en av dom viktigaste sakerna i mitt liv och jag har turen att ha 4 riktigt underbara BFF's! I nöd och lust finns dom där för mig,
Skrattar med mig när jag är
Glad, torkar mina tårar när jag är ledsen och hjälper mig slå folk på käften när jag är arg o ser till att jag inte gör allt för överilade saker typ all the time ;)
Ni är en väldigt stor del av mitt liv.
Tack tjejer för ni är så fantastiska!
// Idige

Av superkvinnor - 25 augusti 2012 16:38

Om du har pojkvän/flickvän så va ifrån varandra nån dag ibland så ni får sakna varandra lite!

Du kommer uppskatta din partner så mycket mer om du är ifrån dom ibland.

Det samma kan gälla dit barn. Låt mormor/farmor ta ditt barn en natt så kommer du bli så glad när det kommer hem igen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards